16:06|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 آذر 1398 - 14:01
کد خبر: 13360

اینترنت خانگی ارومیه ساعتی پیش متصل گردید

طبق اخبار رسیده از سوی یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات، اینترنت خانگی تهران و کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار می‌شود.

طبق اخبار رسیده از سوی یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات، اینترنت خانگی تهران و کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار می‌شود.

دقایقی پیش به‌گفته‌ی دبیر شورای عالی مجازی، مسئولان به‌دنبال اتصال اینترنت در اسرع وقت هستند و امروز جلسه‌ای برای این موضوع برگزار می‌شود. وی در ادامه با گفت‌و‌گو با ایلنا اظهار کرد:

امیدواریم شرایط فراهم شود که این اقدام ناخواسته هرچه سریع‌تر پایان پیدا کند. باتوجه به اینکه ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و تصمیم در این موضوع مربوط به دستگاه‌های ذیربط و امنیتی است، نمی‌توانم درباره زمان دقیق آن اظهارنظر کنم.

قطعی اینترنت طی روز‌های گذشته ضرر گسترده‌ای بر شبکه‌ی کسب‌و‌کار کشور زده است. فیروز‌آبادی در خصوص این موضوع گفت:

قطع اینترنت ضرر و زیان سنگینی را به مردم وارد کرد اما وزارت ارتباطات سعی کرد در کوتاه‌ترین مدت در بخش‌های مختلف ارتباط را برقرار کند به اکنون شاهد آن هستیم که در حوزه‌هایی مانند حمل‌و‌نقل، خرید و فروش بلیت و امور بانکی تا حدودی مشکلات مرتفع شده است. وی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات آتی از سوی مسئولان ذیربط در صورت تکرار این اتفاق زیان‌های مردم به حداقل برسد.

به‌گفته‌ی برخی منابع غیرموثق، ابلاغیه اتصال مجدد برای برخی مناطق صادر شده است و این مشکل به‌زودی حل خواهد شد.

به گزارش برخی کاربران زومیت، اختلالات اینترنت در برخی از شهر‌های کشور حل و دسترسی به شبکه‌ی بین‌المللی اینترنت مجدد فراهم شده است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید