15:18|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 آبان 1398 - 07:38
کد خبر: 13332
رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

هیچ‌گونه افزایش کرایه وانت‌بارها در میدان میوه وجود ندارد

در حال حاضر هیچ‌گونه افزایش کرایه وانت بار در میدان میوه و تره بار وجود ندارد و تمامی رانندگان وانت بارها برای تأمین و عرضه میوه اعلام آمادگی کردند.
هیچ‌گونه افزایش کرایه وانت‌بارها در میدان میوه وجود ندارد

قاسم عزتی، رئیس اتحادیه میدان میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین هیچ‌گونه تأثیری بر افزایش کرایه حمل و نقل میوه و تره‌بار در ارومیه به وجود نیاورده است.
وی افزود: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در تأمین و عرضه انواع میوه‌جات وجود ندارد و تمامی رانندگان وانت بارها برای تأمین و عرضه میوه اعلام آمادگی کردند.
عزتی در ادامه تصریح کرد: محل اصلی تأمین مرکبات در میدان میوه و تره بار ارومیه شمال کشور است که با توجه به افزایش قیمت بنزین کرایه عرضه میوه از شمال کشور به میدان میوه و تره بار شهر ارومیه افزایش داشته است از این رو از مسئولان درخواست می‌کنیم که به دنبال حل این مشکل باشند و از بروز هرگونه افزایش کرایه در عرضه میوه‌جات جلوگیری کنند.
رئیس اتحادیه میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه در پایان تصریح کرد: در میدان میوه و تره بار ارومیه تردد و فعالیت وانت بار زیاد است از این رو آمادگی لازم را بدون هیچ‌گونه افزایش کرایه در این مکان اعلام کردیم تا در صورت نیاز سوخت مورد نظر وانت بارها بدون افزایش کرایه تأمین شود.
 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید