11:46|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آبان 1398 - 09:39
کد خبر: 13329
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

آمادگی 68 اکیب راهداری در طرح زمستانی امسال

68 اکیب راهداری در حال حاضر تجهیز و آماده  حضور در طرح زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در زمستان 98 هستند.
آمادگی 68 اکیب راهداری در طرح زمستانی امسال

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز،در مورد طرح زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: 68 اکیب راهداری در حال  حاضر تجهیز و آماده  حضور در طرح زمستانی اداره  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در زمستان 98 هستند.
وی با اشاره به اینکه طرح زمستانی راهداری از اول آذرماه آغاز می‌شود افزود: هم اکنون تمهیدات لازم در راهدارخانه‌های مهم در سطح استان ایجاد شده و اکیب راهداری نیز در این مکان‌ها وجود دارد تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.
شکری گفت: اکیب‌های راهداری با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی آمادگی خود را در سطح جاده‌های استان تقویت می‌کنند تا مشکلی به وجود نیاید.
این مسئول با اشاره به اینکه در سطح استان 18 گردنه مهم و بین راهی وجود دارد ادامه داد: بخش عمده‌ای از حمل نمک در راهدارخانه‌ها و گردنه‌های مهم استان انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: نمک و شن برای استفاده در حین بارندگی‌ها آماده و تهیه شده است و مسئولان در قسمت‌های مختلف راهداری برای انجام عملیات طرح زمستانی مشخص شده و پیش‌بینی می‌شود با اقدامات انجام شده مشکلی به وجود نیاید.    

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید