17:52|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آبان 1398 - 07:13
کد خبر: 13281
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی در گفت و گوی با باریش:

سامانه تصفیه‌خانه فاضلاب چالدران کلنگ‌زنی می‌شود

شرکت آب و فاضلاب شهری آمادگی کامل برای کنگ‌زنی سامانه تصفیه‌خانه شهرستان چالدران را دارد و در صورت تصویب، این طرح کلنگ‌زنی می‌شود.
سامانه تصفیه‌خانه فاضلاب چالدران کلنگ‌زنی می‌شود

علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی تمامی پروژه‌های قابل بهره‌برداری را طی هفته دولت و سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح کرد و تنها پروژه باقی مانده، کلنگ زنی سامانه تصفیه خانه شهرستان چالدران است.  
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری آمادگی کامل برای کنگ‌زنی سامانه تصفیه‌خانه شهرستان چالدران را دارد و در صورت تصویب، این طرح نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
رضوی ادامه داد: در کنار سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به آذربایجان‌غربی، مهندس جانباز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور نیز سامانه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان اشنویه را کلنگ‌زنی کردند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی : تصفیه‌خانه شهرستان اشنویه یک تصفیه‌خانه مدرن و با هوا دهی گسترده و حذف ازت و فسفر است که عملیات آن به دست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور کلنگ‌زنی شد و در حال حاضر به پیمانکار واگذار شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید