12:10|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 12:19
کد خبر: 13245
رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

کاهش 30 درصدی قیمت مرکبات در ارومیه

قیمت مرکبات در میدان میوه و تره بار ارومیه نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش داشته است همچنین از نظر کیفیت بار و بسته‌بندی نیز نسبت به سال‌های گذشته وضعیت بهتر و مطلوب‌تر شده است.
کاهش 30 درصدی قیمت مرکبات در ارومیه

قاسم عزتی، رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز اظهار کرد: در میدان میوه و تره‌بار ارومیه نسبت به سال گذشته روند کاهش قیمت را شاهد هستیم و افزایش قیمتی وجود نداشته است.
وی افزود: در حال حاضر محدودیتی برای صادرات میوه وجود ندارد و انواع صیفی‌جات، گوجه فرنگی، انگور، سیب، به کشور عراق صادر می‌شود.
عزتی گفت: دغدغه اصلی که در صادرات میوه و صیفی جات به کشور عراق وجود دارد تعرفه نامتعارف آن است که اگر کاهش یابد روند صادرات سیب درختی مطلوب می‌شود و با رفع این مشکل صادرات به راحتی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: کاهش یا حذف تعرفه نیازمند رایزنی مسئولان با کشور همسایه است که صادرات به راحتی صورت گیرد.
عزتی خاطرنشان کرد: قیمت مرکبات در میدان میوه و تره‌بار ارومیه نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش داشته است از نظر کیفیت بار و بسته‌بندی نیز نسبت به سال‌های گذشته بهتر و مطلوب تر شده است.
رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه هیچ‌گونه کمبودی در تهیه صیفی‌جات و میوه در ارومیه وجود ندارد تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی که در میدان میوه و تره‌بار ارومیه وجود دارد کمبود باسکول است که این امر باعث شده تا در برخی از ساعات ترافیک در این مکان به شدت افزایش یابد و وجود یک باسکول جوابگوی نیاز متقاضیان نیست.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید