08:23|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آبان 1398 - 11:53
کد خبر: 13244
همزمان با سراسر کشور؛

فریاد استکبارستیزی در آذربایجان‌غربی طنین‌انداز شد

امروز، 13 آبان همزمان با سراسر کشور فریادهای استکبارستیزی مردم آذربایجان غربی در آسمان این استان طنین‌انداز شد.
فریاد استکبارستیزی در آذربایجان‌غربی طنین‌انداز شد

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، مردم آذربایجان‌غربی از اقشار مختلف امروز 13 آبان هم‌پای دانش آموزانی که چند نسل پیش از آنها حماسه‌ای جاوید در تاریخ ملی ایران اسلامی را رقم زدند، فریادهای استکبارستیزی را در آسمان شهرهای مختلف استان طنین‌انداز کردند تا مانند همیشه تاریخ انقلاب انزجار خود را از سرکردگان ظلم در جهان اعلام کنند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه نیز همزمان با 17 شهرستان دیگر ساعت 10 صبح امروز با حضور مردم و مسئولان از میدان ولایت‌فقیه به سمت میدان انقلاب برگزار شد.

توجه به منویات رهبری؛ راه حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در مراسم پایانی یوم‌الله ۱۳ آبان ارومیه اظهار کرد: مشکلات اقتصادی امروز کشور تنها با گوش سپردن به بیانات رهبر انقلاب قابل حل شدن است.

وی با بیان اینکه تکیه بر توان داخلی راه حل برون‌رفت از مشکلات فعلی است، تاکید کرد: باید دست به زانوی خود بزنیم و با پایبندی به اقتصادی مقاومتی راه خود را بپیماییم.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر، تصریح کرد: امروز قوه قضاییه با تمام اقتدار به برخورد با مفسدان آمده، بعضی‌ها با این اقدامات مخالفند چراکه دست برخی قلدران با آن‌ها است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پایان با تاکید بر لزوم مقابله با مفسدان، خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید در کنار قوه قضائیه به برخورد با مفسدان برخیزند.

براساس این گزارش شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان در ارومیه در پایان مراسم بر لزوم وحدت حول محور ولایت‌فقیه تاکید و با شعارهایی انزجار همیشگی خود را از مستکبرین اعلام کردند و به دشمنان و بدخواهان نظام بار دیگر ثبت کردند که تا پای جان بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابشان می‌ایستند و ذره‌ای از خاک ایران اسلامی را به دشمن نخواهند داد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید