06:47|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 12 آبان 1398 - 10:58
کد خبر: 13233
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

مباحث سیاسی با گفتمان روز برای دانش‌آموزان تبیین شود

نوجوانان باید بدانند که مردم چرا حاضر نیستند زیر بار ظلم با دشمن بروند این‌ها مطالب و نکاتی است که باید با زبان روز برای نوجوانان و دانش‌آموزان تبیین شود.
مباحث سیاسی با گفتمان روز برای دانش‌آموزان تبیین شود

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز اظهار کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است و وظیفه تمامی مردم در روز سیزده آبان این است که نفرت خود را از استکبار جهانی نشان دهند.
وی افزود: همه اقشار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در عرصه مبارزه با استکبار جهانی پیشتاز هستند و لازم است که بیش از پیش با جنایت‌هایی که دولت آمریکا مرتکب شده است آشنا شوند.
شبستری ادامه داد: جوانان و نوجوانان باید بدانند که چرا مردم ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و چرا آمریکا را مظهر استکبار و ظلم ملل مظلوم جهان می‌شناسند، این عوامل باید برای نوجوانان و جوانان تشریح شود و آنان به ظلم و ستم دشمنان آگاه شوند.
این مسئول گفت: چهل سال است که مردم ایران در برابر زورگویان و ظلم دولت آمریکا و سایر دشمنان ایستادگی کردند و با سلطه‌جویی دشمن و استکبار جهانی مخالفت کرده و نه گفتند.
شبستری اظهار کرد: نوجوانان باید بدانند که مردم چرا حاضر نیستند زیر بار ظلم با دشمن بروند این‌ها مطالب و نکاتی است که باید با زبان روز به نوجوانان و دانش‌آموزان گفته شود به ویژه به دانش‌آموزانی که تازه در جامعه حضور می‌یابند و با مسائل روز و مسائل سیاسی آشنایی ندارند از این رو لازم است که به آنان توضیح داده شود.
وی ادامه داد: به ویژه استفاده از اسنادی که در لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام اشغال و فتح شد می‌توان قشر جوان را آگاه سازد، زمانی مقام معظم رهبری از مسئولان خواسته بودند که این اسناد در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان و دانشجویان کنجانده شود چرا که این اسناد کاملا روشن است و توضیح داده است که چقدر دولت آمریکا در امور کشورمان دخالت داشته است و چگونه دشمن برای سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی و تلاش می‌کردند.
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: امروزه ظلم و جنایت آمریکا در کشورهای دیگر همچنان ادامه دارد و هر جا که ظلم و جنایت و خونریزی وجود دارد دولت آمریکا در آن منطقه نقش دارد از این روز تفرقه‌هایی که به دست آمریکا در برخی منطقه‌ها وجود دارد برای همگان روشن است و جنایات دشمنان و به ویژه دولت آمریکا باید برای نوجوان و جوانان تبیین شود.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید