17:05|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 11 آبان 1398 - 09:44
کد خبر: 13217
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

فکر تعدی به مرزها با مشت فولادین پاسخ داده می‌شود

اگر دشمن فکر تعدی به مرزهای این کشور را داشته باشد با اراده و مشت فولادین مردم و بسیجان پاسخ خود را می‌گیرد.
فکر تعدی به مرزها با مشت فولادین پاسخ داده می‌شود

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در حاشیه برگزاری آخرین روز رزمایش «الی بیت‌المقدس» اقتدار، آرامش و خدمت رسانی را از جمله پیام‌های این رزمایش عنوان کرد و افزود: ایجاد آسایش، آرامش و خدمت رسانی به مردم متدین استان از محورهای اصلی برگزاری این رزمایش است.

این مقام مسئول تصریح کرد:ارتقای توان رزمی بسیجیان در حوزه‌های دفاعی، امنیتی و امدادی از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی ادامه داد: پیام رزمایش «الی بیت‌المقدس» برای مردم متدین و انقلابی استان آرامش و امنیت منطقه بوده و به مردم اعلام می‌داریم که ما به عنوان بسیجیان استان با انجام ماموریت‌ها، آموزش‌ها و رزمایش‌ها در همه حال سرباز ولایت در انجام ماموریت‌هایی که رهبر معظم انقلاب اشاره می‌نمایند، هستیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یادآور شد: پیام این رزمایش برای دشمنان نیز این است که دریا و اقیانوس بی کران بسیج در آذربایجان‌غربی و کشور همواره آموزش دیده و پا در رکاب برای خدمت به مردم تحت ولایت ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری آماده جانفشانی، جانبازی و فداکاری است و دشمنان بدانند هر آن اگر به مخیله مریض شان تفکر تعدی به مرزها و ایجاد اغتشاش در شهرها داشته باشند با اراده و مشت فولادین مردم و بسیجیان مواجه می‌شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید