13:34|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 10 آبان 1398 - 13:42
کد خبر: 13214
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی عنوان کرد:

آمریکا منفعت طلب و غیرقابل اعتماد است

آمریکا خود نیز به خوبی می‌داند که غیر قابل اعتماد است و بیان می‌کند هر وقت به نفع ما باشید از شما بهره می‌بریم در غیر این صورت شمارا نابود می‌کنیم.
آمریکا منفعت طلب و غیرقابل اعتماد است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، در رابطه با اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست اظهار کرد: آمریکا قابل اعتماد نیست و این امر باید درس عبرتی برای ارتباط خواهان با آمریکا باشد زيرا آن‌ها به هيچ عوان نسبت به نتيجه اعمال خود پايبند نيستند.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا منفعت طلب است افزود: این کشور خود نیز اعلام می‌کند که هر موقع به نفع آمریکا بودیم از ما بهره می‌برند و وقتی به نفع آنها نباشیم اقدام به از بین بردن ما می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، خاطر نشان کرد: چراغ راه و مسیر زندگانی برای ما با گفته‌های رهبری روشن می‌شود و باید از این چراغ بهترین استفاده را کنیم.

حجت‌الاسلام قریشی، با اشاره به اهمیت توجه به روز استکبارستیزی، گفت: بنا به فرموده دین باید با ظالمان مبارزه کنیم زیرا آن‌ها اجازه نمی‌دهند ما به زندگی خود ادامه دهیم و با توجه به این دستور الهی، امام راحل در مقابل استکبار ایستاد و مبارزه کرد.

وی ادامه داد: برای آنکه اقتدار و متحدانه عمل کنیم باید این راه امام را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام قریشی، با توجه به اثرات پیاده‌روی اربعین، تاکید کرد: این حرکت عظیم نشان داد، مودت اهل بیت در دل این ملت رسوخ کرده و باید از این ظرفیت بزرگ نهایت استفاده را کرد و بهره لازم را برد.

امام جمعه ارومیه، گفت: باید از این ظرفیت مردمی برای تثبیت دین اسلام در جهان بهره لازم را برد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید