19:22|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 08 آبان 1398 - 08:55
کد خبر: 13190
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

سامانه بارشی از آذربایجان‌غربی خارج می‌شود

بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی نشان می‌دهد که سامانه بارشی روز چهارشنبه 8 آبان ماه به تدریج از سطح استان خارج می‌شود و جو آرامی در اغلب مناطق استان پیش‌بینی شده است.
سامانه بارشی از آذربایجان‌غربی خارج می‌شود

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: روز گذشته شاهد بارش باران در برخی از مناطق به ویژه مناطق جنوبی استان بودیم که بیشترین میزان بارش تا نیمه‌های شب از شهرستان سردشت با 11 میلی‌متر گزارش شده است.
وی افزود: بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی نشان می‌دهد که سامانه بارشی روز چهارشنبه 8 آبان ماه به تدریج از سطح استان خارج می‌شود و جو آرامی در اغلب مناطق استان پیش‌بینی شده است.
اشتاد ادامه داد: روز پنجشنبه 9 آبان ماه از پوشش ابری در سطح استان کاسته می‌شود و تغییرات دمایی محسوس و قابل توجهی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در پایان به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان پلدشت با 21 درجه و چالدران با 1 درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرهای استان اعلام شده و دمای هوای ارومیه نیز در سردترین ساعات 6 درجه بالای صفر و در گرم ترین ساعات 16 درجه بالای صفر گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید