09:52|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 06 آبان 1398 - 08:48
کد خبر: 13179
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

سامانه بارشی تا چهارشنبه در آذربایجان‌غربی فعال است

بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه بارشی تا روز چهارشنبه هفته جاری در سطح آذربایجان‌غربی تداوم دارد و روز دوشنبه 6 آبان ماه تمرکز این سامانه در مناطق جنوبی و تا حدی مرکز استان است.
سامانه بارشی تا چهارشنبه در آذربایجان‌غربی فعال است

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: روز گذشته بارش باران در برخی از مناطق جنوبی استان وجود داشت و بیشترین بارش از شهرستان اشنویه با  0/8 میلی‌متر گزارش شده است همچنین در مرکز استان نیز در برخی از نقاط بارش باران اعلام شده و در ایستگاه ارومیه 0/2 میلی‌متر بارش ثبت شده است.
وی افزود: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه بارشی تا روز چهارشنبه هفته جاری در سطح آذربایجان‌غربی تداوم دارد و روز دوشنبه 6 آبان ماه تمرکز این سامانه در مناطق جنوبی و تا حدی مرکز استان است.
اشتاد ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر احتمال بارش‌ باران وجود دارد و روز سه‌شنبه این سامانه تقویت خواهد شد و اکثر مناطق استان را تحت پوشش قرار می‌دهد و از اواخر روز چهارشنبه سامانه بارشی به تدریج از استان خارج می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: تغییرات خاص دمایی در استان پیش‌بینی نمی‌شود در 24 ساعت گذشته شهرستان پلدشت با 21 درجه گرم‌ترین شهر استان و چادران با 2 درجه زیر صفر سردترین شهر استان اعلام شده و دمای هوای ارومیه نیز در سرترین ساعات 6 و در گرم‌ترین ساعات 17 درجه بالای صفر گزارش شده است.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید