03:54|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 03 آبان 1398 - 11:24
کد خبر: 13167
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:

مسئولان جدیت بیشتری در حل مشکلات کشاورزان داشته باشند

همه ساله در فصل برداشت محصولات کشاورزی ، کشاورزان در بازار فروش محصولات خود با مشکل مواجه می‌شوند و مسئولان باید از با جدیت تمام مشکلات کشاورزان را حل کنند.
مسئولان جدیت بیشتری در حل مشکلات کشاورزان داشته باشند

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز ،حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های آئین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت ایام پایانی ماه صفر اظهار کرد: محبت اهل بیت علیه السلام همیشه باید در دل مؤمنان زنده باشد و در مسیر اهل بیت و پیامبر اکرم(ص) گام برداشته شود.
وی افزود: اشک ریختن در برابر خداوند متعال، ترس از خدا و خواستار ببخش و عفو از جانب پروردگار از اهمیت بسیار والایی برخوردار است. حجت‌الاسلام قریشی ادامه داد: بخشش از مال دنیوی برای دستگیری از مستمندان در دین اسلام بسیار سفارش شده است و اهمیت زیادی دارد.
وی گفت: زیارت امام رضا (ع)در منطقه خراسان نباید فراموش شود حضرت رضا علیه السلام برای زیارت خود بسیار سفارش کرده است.
حجت‌الاسلام قریشی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: مسئولان و مردم باید در زندگی و جامعه قناعت داشته باشند و این یکی از مسائل مهم در حل مشکلات اقتصادی به شمار می‌رود.
وی گفت: تولید باید در جامعه افزایش پیدا کند اما در زمینه مصرف باید از ریخت و پاش های بی مورد جلوگیری شود.
این مسئول تصریح کرد: افراد زیادی هستند که از زندگی های اشرافی گری دوری میکنند و خود را بی نیاز از مسائل دنیوی و مالی میکنند که این امر در زندگی اهل بیت جریان داشت.
وی افزود: ساده زیستی از مؤلفه های مهم است که باید در زندگی همه مردم رعایت شود و از اسراف و ریخت و پاش های بی مورد دوری شود.
حجت‌الاسلام قریشی افزود: با توجه به اینکه بارشهای قابل توجهی در فصل پاییز پیش بینی شده است بنابراین مسئولان باید از قبل تمهیدات لازم را انجام دهند تا مشکلی به وجود نیاید.
وی گفت: در مسئله آموزش و پرورش تلاش زیادی باید صورت گیرد و مسئولان کشوری باید در تربیت و تعلیم نسل آینده اهتمام ویژه داشته باشند باید برای تعلیم و اخلاق مربیان توجه شود چرا که آنان برای دانش‌آموزان الگو هستند.
قریشی ادامه داد: عدالت علمی باید در جامعه افزایش یابد و تمامی قشرهای دانش آموز باید از امکانات لازم در آموزش و تربیت بهره مند شوند.
امام جمعه ارومیه تصریح کرد: همه ساله در فروش محصولات کشاورزی مشکل به وجود می آید و بازار مناسبی برای این کار صورت نمی‌گیرد مسئولان باید مدیریت جدی و اصولی داشته باشند تا مشکل کشاورزان حل شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید