02:56|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مهر 1398 - 06:14
کد خبر: 13124
پیگیری پیام‌های مردمی باریش:

محدودیتی برای کارت سوخت‌های شخصی وجود ندارد

هیچ‌گونه سهمیه‌بندی برای کارت سوخت‌های شخصی وجود ندارد و مصرف‌کنندگان می‌توانند در هر بار سوختگیری 60 لیتر بنزین از جایگاه‌هادریافت کنند.
محدودیتی برای کارت سوخت‌های شخصی وجود ندارد

احمد مجرد، مدیرعامل شرکت نفت آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: سهمیه بنزین کارت‌ سوخت‌هایی که شخصی می‌باشند در هر دوره از سوخت‌گیری امکان استفاده از 60 لیتر بنزین را دارند.
وی افزود: سهمیه کارت‌های آزادی که در اختیار جایگاه سوخت قرار دارد از 30 لیتر به 20 لیتر کاهش پیدا کرده است که این محدودیت کارت سوخت است.
وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ‌گونه سهمیه بندی برای کارت‌های سوخت شخصی وجود ندارد و مصرف‌کنندگان می‌توانند در هر دوره 60 لیتر بنزین از جایگاه‌ها سوخت گیری نمایند.
مجرد تصریح کرد: افرادی که برای دریافت کارت سوخت اقدام کرده‌اند و تاکنون آن را دریافت نکرده‌اند می‌توانند مجدد از مراکز پلیس10 + پیگیری نمایند با توجه به حجم زیاد درخواست دریافت کارت سوخت، صدور آن با روند کمتری در حال انجام است اما با پیگیری‌های مستمر به مقصد می‌رسد و صدور آن متوقف نشده است.
مدیرعامل شرکت نفت آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: ثبت نام غیر حضوری برای دریافت کارت سوخت شخصی وجود ندارد و افرادی که کارت سوخت شخصی ندارند می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز پلیس 10 + اقدام به ثبت نام و دریافت کارت سوخت شخصی نمایند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید