11:52|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 23 مهر 1398 - 07:41
کد خبر: 13116
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

حذف قبوض کاغذی نیازمند یاری مشترکین است

اجرای کامل طرح حذف قبوض کاغذی نیازمند همکاری مشترکین در اعلام شماره‌های تلفن همراه جهت بروزرسانی وتکمیل بانک اطلاعات است.
حذف قبوض کاغذی نیازمند یاری مشترکین است

علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با حذف قبوض کاغذی اظهار کرد: در راستای اهداف برنامه ششم توسعه اقتصادی واجتماعی و فرهنگی مبنی بر الکترونیکی کردن فعالیت‌ها وخدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌غربی از اول آذر ماه سال جاری نسبت به حذف قبوض کاغذی و ارسال صورتحساب‌ها از طریق پیامک اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نیازمند همکاری شهروندان است افزود: اجرای کامل این طرح مستلزم همکاری وهمراهی بیش از پیش، در اعلام شماره‌های تلفن همراه جهت بروز رسانی وتکمیل بانک اطلاعات مشترکین است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: از مشترکین می‌خواهیم با یکی از روش‌های موجود شماره تلفن همراه خود را به شرکت اعلام کنند.

رضوی در رابطه‌ با راه‌های موجود جهت حذف قبوض کاغذی خاطرنشان کرد: ارسال شماره پرونده به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۸۲،  اعلام شماره تلفن همراه و شماره پرونده از طریق تماس با سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ از راه‌های اعلام آمادگی جهت حذف قبوض کاغذی است.

وی افزود: مراجعه به پورتال شرکت آب و فاضلاب استان به نشانی www.abfaazgharbi.ir و یا اعلام شماره تلفن همراه به مامورین قرائت کنتور در هنگام مراجعه به درب منازل، از دیگر راه‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و واحد مشترکین شرکت آب و فاضلاب جهت اعلام شماره تلفن همراه و شماره پرونده از راه‌هایی است که مشترکین می‌توانند آمادگی جهت حذف قبوض کاغذی اعلام کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید