23:56|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 22 مهر 1398 - 07:48
کد خبر: 13109
باریش گزارش می‌دهد:

امروز و فرداهایی که گریبان نود را گرفت

تعلل در تکمیل استادیوم 15 هزار نفری ارومیه و امروز فرداهای مسئولین برای افتتاح در حال حاضر در دیدار 90ارومیه و تراکتورسازی گریبان تیم و هواداران آن را گرفته است.
امروز و فرداهایی که گریبان نود را گرفت

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه از جمله پروژه‌هایی است که بیش از 15 سال از عمر کلنگ‌زنی آن گذشته ولی هنوز در سودای افتتاح است، رویایی که جوانان دیروز را به میانسالان امروز مبدل کرده ولی هنوز راه به جایی نبرده است و در حال حاضر روز به روز، ماه به ماه و سال به سال وعده افتتاح آن زمین بعدی موکول می‌شود، تا حدی که دیگر تعداد وعده‌های زمان افتتاح از دست خارج شده و در دسترس نیست.

در سال‌های گذشته که ارومیه نقش آنچنانی در فوتبال ایران نداشت و به بیان دیگر تیم شاخصی در سطوح بالای فوتبال ایران نداشت شاید نیاز ضروری به احداث فوری و تکمیل آن حس نمی‌شد اما در حال حاضر با توجه به حضور تیم فوتبال 90 ارومیه در لیگ دسته اول، نیازها بیش از پیش به افتتاح و تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه احساس می‌شود.

تمام این‌ها به جایی رسید که در 27 شهریور 98 کمیته مسابقات سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه نود ارومیه و هم چنین هیات فوتبال استان آذربایجان‌غربی اعلام کرد:
از این پس تیم نود ارومیه نمی‌تواند در استادیوم تختی این شهر میزبان رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور باشد. به این دلیل که نواقصات متذکر شده از سوی سازمان لیگ را برطرف نکرده است و استادیوم در همان شرایط قبلی مانده است.

 به همین خاطر از این پس و تا رفع نواقصات استادیوم تختی بازی‌های تیم نود ارومیه در استادیوم خاتم الانبیاء شهر بوکان برگزار خواهد شد.

بدون شک استادیوم تختی نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای تیم 90 ارومیه باشد زیرا روز به روز بر هواداران این تیم افزوده می‌شود به حدی که دیگر جایی در استادیوم تختی باقی نمی‌ماند و حال که تیم ارومیه‌ای در این استادیوم کوچک به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود باید شاهد هوادارانی باشیم که به دلیل کمبود فضا پشت درهای بسته استادیوم می‌مانند.

پاداش ویژه‌ به بازیکنان با برد تراکتور

محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‎‌غربی گفت: علیرغم اینکه این تیم متعلق به بخش خصوصی است ولی همه مسئولین و دستگاههای مربوطه موظف هستند تا از این تیم کمک و حمایت کنند.

وی ادامه داد: با مسئولین مربوطه که می‌توانند کمک حال تیم باشند رایزنی های لازم انجام گرفته و امیدواریم دیگر افراد و مسئولینی که وعده حمایت داده اند نیز پای کار بیایند.

شهریاری افزود: تیم تا به این مرحله نتایج خوبی در لیگ و جام حذفی گرفته و در صورت شکست تیم تراکتور و صعود به مرحله بعد پاداش ویژه‌ای به بازیکنان اهدا می‌شود.

استاندار آذربایجان‎‌غربی  خاطرنشان کرد: ما همه تلاش خود را برای حمایت از این تیم بکار بسته‌ایم و از بازیکنان هم انتظار می‌رود با روحیه و پشتکار لازم در رقابت‌ها حاضر شوند.

دیدار 90ارومیه و تراکتورسازی در تختی برگزار می‌شود

یحیی بهاری، مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه در رابطه برگزاری بازی 90ارومیه و تراکتورسازی در استادیوم 15 هزار نفری اظهار کرد: صحبت‌هایی مبنی بر برگزاری بازی بین دو تیم 90 و تراکتور آذربایجان در جام حذفی در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه صحت ندارد.

وی تصریح کرد: به احتمال 99 درصد این بازی در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار می‌شود چون زمین چمن ورزشگاه 15 هزار نفری استاندارد نیست.

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه گفت: بی‌شک سازمان لیگ، به خاطر کیفیت نامطلوب زمین چمن 15 هزار نفری اجازه برگزاری بازی را در آن نمی‌دهد.

استادیوم تختی گنجایش دیدار 90ارومیه و تراکتورسازی را ندارد

یکی مخاطبان باریش نیوز با ناراحتی گفت: به راستی نبود یک ورزشگاه درست در ارومیه و بازی تیم شهرمان در دیگر استادیوم‌ها برایمان کسرشان دارد.

وی ادامه داد: چرا فکر می‌کنند که استادیوم تختی گنجایش هواداران بازی 90 ارومیه و تراکتورسازی را دارد؟

این مخاطب باریش با اشاره به اینکه این بازی مهم در ارومیه برگزار شود اظهار کرد: دیدار تیم نود ارومیه و تراکتورسازی در شهر خودمان برگزار شود زیرا استادیوم 15 هزار نفری برای این دیدارهای مهم ساخته شده است.

وی ادامه داد:مسئولین اگر به صورت جدی قصد برطرف کردن مشکلات استادیوم را داشته باشند می‌تواند سریع کاستی‌هارا رفع کنند تا دیدار در این استادیوم برگزار شود.

با افتتاح این ورزشگاه و انتقال میزبانی از مسابقات فوتبال توسط تیم 90 ارومیه به این ورزشگاه مدرن و زیبا قطعا اعتبار زیاد و مهمی بر فوتبال تازه ارومیه داده می‌شود و اینگونه می‌توان مسیر کسب نتایج درخشان توسط بازیکنان و حضور پرشورتر هوادارن بر روی سکوها را هموارتر ساخت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید