08:37|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مهر 1398 - 05:16
کد خبر: 13099
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی عنوان کرد:

کمبودهای پزشکی قانونی استان برطرف شود

مسئولین ذی ربط نسبت به تخصیص بودجه لازم برای رفع مشکلات، موانع و کمبودهای پزشکی قانونی استان دستورات لازم را صادر کنند.
 کمبودهای پزشکی قانونی استان برطرف شود

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، علی اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در دیدار با عباس مسجدی آرانی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور اظهار کرد: اداره کل پزشکی استان به مدیریت رسول روشنی و به همراه پرسنل خود در کنار دستگاه قضایی استان عملکرد بسیار مطلوب و ارزشمندی از خود ارائه می‌کند.

وی افزود: نظریات کارشناسان پزشکی اداره کل پزشکی قانونی در بسیاری از پرونده‌ها گره‌گشا هستند و مددکار قضات در گرفتن تصمیم و صدور رای عادلانه است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به کمبود امکانات و لوازم و نیروی انسانی در اداره کل پزشکی قانونی استان خاطر نشان کرد: از عباس مسجدی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور می‌خواهیم تا نسبت به تخصیص بودجه لازم برای رفع مشکلات، موانع و کمبودهای پزشکی قانونی استان دستورات لازم را صادر کنند.

گروسی تصریح کرد: با وجود مشکلات و کمبودها پزشکی قانونی استان در هیچ پرونده‌ای کم نگذاشته و با نهایت دقت، علم و درایت نظریه‌های کارشناسانه خود را صادر نموده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: چنانچه پزشکی قانونی استان حمایت مالی و اداری لازم را از سوی مرکز داشته باشد قطعا در زمینه‌های علمی هم پیشرفت‌های چشم گیری می‌کند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید