04:52|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مهر 1398 - 04:46
کد خبر: 13092
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

بازار ارومیه به شبکه‌های خود بارنده مجهز می‌شود

مجهز کردن بازار ارومیه به شبکه‌های خود بارنده در وضعیت استعلام قرار گرفته تا مشخص شود کدام نقاط نیاز به شبکه‌های خود بارنده دارند و هزینه این اقدامات برعهده چه کسی است.
بازار ارومیه به شبکه‌های خود بارنده مجهز می‌شود

ابراهیم شاد قوشچی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با خطرات احتمالی بازار ارومیه اظهار کرد: آتش نشانی ارومیه همه سعی و تلاش خود را با تیم آموزشی، پیشگیری و با واحد عملیاتی یک چتر ایمنی برای تمام شهر باشد.

وی با بیان اینکه شهر به قسمت‌های مختلف مانند واحدهای تجاری، بازارهای سر پوشیده، پمپ بنزین‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر مراکز تقصیم شده است گفت:  نقاط ضعف و قوت همه موارد را بررسی و تذکرات لازم را به اهالی، هیئت امناها و مالکین دادیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه با اشاره به بازار ارومیه خاطر نشان کرد: بازار ارومیه یکی از برنامه‌های مهم آتش نشانی که حدود 2 سال است که بررسی‌های لازم را در رابطه با آن می‌کنیم.

شاد قوشچی افزود: در رابطه با بازار ارومیه با ادارات مختلف جلسات متعددی را برگزار کردیم که در آن‌ها هم فکری هایی در رابطه جلوگیری از خطر آفرینی شده زیرا ما معتقدیم که هزینه‌های پیشگیری بسیار کم تر از هزینه‌های آتش سوزی است.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار کپسول‌های آتش خاموش خاموش کن و تابلوهای نصب در مکان‌های مختلف بازار نصب کردیم.

شاد قوشچی ادامه داد: به مغازه داران نیز باید آموزش هایی داده شود که روی شیرهای برداشت را پوشش ندهند تا در زمان اضطراری قابل استفاده باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه شاید در زمان تعطیلی بازار اتفاق ناگواری رخ دهد اعلام کرد: در حال تلاش برای مجهز کردن بازار به شبکه‌های خود بارنده هستیم که هزینه بالایی دارد و در وضعیت استعلام قرار گرفته تا مشخص شود کدام نقاط نیاز به شبکه‌های خود بارنده دارند و هزینه این اقدامات برعهده چه کسی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید