21:56|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 19 مهر 1398 - 08:59
کد خبر: 13091
امام جمعه موقت ارومیه:

پیاده روی اربعین مظهر عزت و وحدت مسلمانان

امروز حضور عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مراسم عظیم اربعین حسینی به نمادی از یکپارچگی و وحدت مسلمانان تبدیل شده و دشمنان آرا مأیوس کرده است.
پیاده‌روی اربعین مظهر عزت و وحدت مسلمانان

به گزارش سیاسی باریش نیوز، آیت‌الله علی اکبر قریشی، امام جمعه موقت ارومیه و نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری امروز در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزاران جمعه اظهار کرد: زیارت امام حسین علیه السلام از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پاداش فراوانی دارد.

وی افزود: زیارت ائمه اطهار (ع) از راه دور هم نورد قبول درگاه الهی قرار می‌گیرد و دارای اجر زیادی است بنابراین افرادی که عذری برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین دارند، از راه دور به زیارت بپردازند.

امام جمعه موقت ارومیه، ابراز داشت: امروز موضوع پیاده‌روی اربعین به عامل عزت و اقتدار شیعه تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در راس نظام و جمهوری اسلامی قرار دارد و دلیل پیشرفت‌های بسیار زیاد در کشور است چرا که هدایت‌های امام گونه ایشان مسیر پیشرفت و ترقی را گشوده است.

امام جمعه موقت ارومیه در پایان سخنان خود تصریح کرد:تقوای الهی یکی از الزامات رسیدن به آرامش اخروی هست و داشتن تقوا در تمام امور باید مدنظر مسلمانان باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید