02:25|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 14 مهر 1398 - 04:57
کد خبر: 13061
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌غربی عنوان کرد:

برگزاری پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در ارومیه

پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی عصر امروز یکشنبه 14 مهرماه در ارومیه افتتاح می‌شود.
برگزاری پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در ارومیه

رسولی صدقیانی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با بیان اینکه نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی این دانشگاه افتتاح می‌شود اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی این دانشگاه از 14 مهرماه سال جاری لغایت 17 مهرماه از ساعت 14 الی 19 در محل نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در بلوار سربازان گمنام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این خبر افزود: این نمایشگاه هر سال در راستای معرفی و آشنایی با توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برای بازدید عموم استقرار می‌یابد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به اهداف و رسالت این دانشگاه در زمینه آموزش‌های مهارتی گفت: رشته‌های تحصیلی این دانشگاه به تناسب نیاز بازار کار استان و در راستای اشتغالزایی جوانان جویای کار، مهارت محور بوده و دانشجویان و فارغ التحصیلان با کسب تخصص لازم می‌توانند جذب بازار کار شده و کارآفرینی کنند.

صدقیانی در ادامه با دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه افزود: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیش از 40 غرفه از مراکز آموزش علمی کاربردی استان و کانون دانش آموختگان این دانشگاه، ساعت 14 روز یکشنبه 14 مهرماه افتتاح می‌شود و روز چهارشنبه 17 مهر ماه با برگزاری مراسم اختتامیه خاتمه می‌یابد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همچنین اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی و مشاوره کار آفرینی از جمله فعالیت‌های جانبی این نمایشگاه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید