02:58|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 09 مهر 1398 - 08:42
کد خبر: 13038
یادداشت:

نود ارومیه به حمایت شعاری نیاز ندارد

تیم فوتبال نود ارومیه به حمایت شعاری نیازی ندارد و لازم است که از لحاظ مالی نیز حمایت شود تا در ادامه مسیر بتواند با قدرت بیشتری در صحنه مسابقات حاضر شود. 
نود ارومیه به حمایت شعاری نیاز ندارد

سرویس ورزشی باریش نیوز، تیم فوتبال نود ارومیه تنها تیم دسته یک لیگ آزادگان شهر ارومیه است که از ابتدای آغاز باز‌ی‌های این فصل لیگ دسته یک،در 6 بازی به دیدار حریفان خود رفته که از این تعداد در 4 بازی به برد رسیده و هم اکنون نیز با امتیاز 13 در رتبه 4 جدول قرار دارد.

 تیم فوتبال نود ارومیه در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال ایران علی‌رغم تمامی مشکلات توانست در رتبه سیزدهم سهمیه خود را حفظ کند و در لیگ امسال نیز تا به این لحظه نتایج درخشانی را در جدول رده‌بندی مسابقات دسته یک فوتبال کسب کرده است.

با توجه به اینکه تیم فوتبال نود ارومیه با شرایط سختی خود را به این مرحله رسانده و مشکلات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته، اما متاسفانه حمایت مطلوبی برای این تیم صورت نگرفته است.

سال‌های زیادی است که شهر ارومیه رنگ فوتبالی را ندیده بود اما ورود تیم فوتبال نود به جدول ورزش‌های حرفه‌ای شهر ارومیه باعث شده تا ارومیه هم دارای تیم فوتبال باشد و با حضور در لیگ دسته یک فوتبال افتخارآفرینی کند.

تیم فوتبال نود ارومیه به حمایت شعاری نیازی ندارد و لازم است که از لحاظ مالی نیز حمایت شود تا در ادامه مسیر بتواند با قدرت بیشتری در صحنه مسابقات حاضر شود.

متاسفانه در آذربایجان‌غربی و به ویژه شهرارومیه اهمیت و ارزش زیادی برای فضاهای ورزشی صورت نمی‌گیرد همان‌طور که چند سالی است که علاقمندان به فوتبال چشم انتظارافتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه هستند اما با وجود گذشت چند سال همچنان در انتظار افتتاح به سر می‌برد.

وجود حمایت های جدی و مالی که بتواند مایه دلگرمی بازیکنان و سرمربیان تنها تیم لیگ دسته یکی ارومیه در بین تیم های کشوری باشد، در شرایط  فعلی نیاز جدی تیم فوتبالی نود است تا به پشتوانه این درخشش سهم استان و شهر ارومیه نیز در معرفی نوابغ فوتبالی به ورزش ملی و حتی فراملی هم افزایش پیدا کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید