11:13|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 09 مهر 1398 - 06:51
کد خبر: 13034
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

مردم هیچ عذری برای حذف نام شهدا نمی‌پذیرند

حفظ عنوان شهید از تابلوهای شهری کار بسیار ناپسند و محکوم است نام و یاد شهدا همواره در قلب و جان مردم وجود دارد و مردم هیج عذری را برای حذف نام شهدا از اذهان را نمی‌پذیرند.
مردم هیچ عذری برای حذف نام شهدا نمی‌پذیرند

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز، در مورد حذف نام شهید از تابلوهای برخی از شهرها اظهار کرد: در چند هفته گذشته در برخی از شهرها شاهد حذف عنوان شهید از تابلوهای شهری بوده‌ایم که این امر به دلایل ناموجهی انجام شد که نوشته‌های تابلوها برای خواندن سهل رانندگان با حذف نام شهید کوتاه شد.
وی افزود: حذف نام شهید از تابلوهای شهری کار بسیار ناپسند و محکوم است چرا که عزت، استقلال و همچنین افتخار و اقتداری که امروز وجود دارد را مدیون خون شهدا هستیم و حذف نام شهید از تابلوهای شهری در حقیقت خواسته یا ناخواسته نوعی گرا دادن به دشمن است که نشان ‌می‌دهد از آن اهداف و آرمان‌های بلندی که در اوایل انقلاب وجود داشت فاصله گرفته شده است.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با نام و یاد شهدا شروع شده و شهدا بودند که به انقلاب اسلامی جهت دادند همچنین در جامعه امروز استقلال و آزادی به واسطه خون شهدا به ارمغان آمده است.
حجت‌الاسلام شبستری با تأکید بر اینکه حذف عنوان شهدا یک حرکت ناپسند است و به دشمن جهت می‌دهد افزود: جوانان انقلابی و همیشه در صحنه با پاسخ قاطع و روشن نشان دادند که همواره پای آرمان‌های انقلابی هستند و هرگز اجازه نمی‌دهند که خون شهدا پایمال شود.
عضو خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود از ارزش والای شهدا گفتند و تأکید کردند که نام و یاد شهدا همواره باید زنده باشد و همچنین مردم انقلابی نیز نشان دادند که  در راستای اهداف و آرمان‌های خود پا فشاری می‌کنند و نام و یاد شهدا که با غیرت مردم گره خورده همواره در قلب و جان مردم وجود داشته و خواهد داشت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید