14:27|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 08 مهر 1398 - 07:16
کد خبر: 13025
باریش گزارش می‌دهد:

مسئولان به جای پاس‌کاری پاسخگو باشند

تا زمانی که مسئولان به جای پاسخگویی سعی در پاسکاری وظایف بین خود داشته باشند، کسانی هم پیدا می‌شوند که از آب گل آلود نبود نظارت‌های جدی در بازارهای مختلف از جمله گوشت قرمز ماهی بگیرند.
مسئولان به جای پاس‌کاری پاسخگو باشند

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، از ماه های ابتدایی امسال گوشت قرمز به مانند بسیاری از اقلام دچار نوسان قیمت های شدیدی شد تا جایی که قیمت آن در ماه های اخیر به چند برابر رسید و بسیاری از مردم که توان مالی کافی نداشتند مجبور به حذف مواد پروتئینی از سبد خرید شدند.

در روزهای اخیر خبر نزولی شدن قیمت گوشت در بازار خبرنگار باریش نیوز را بر آن داشت تا از وضعیت و قیمت فعلی آن در بازار روز ارومیه از مسئولین پرس و جو کند اما این‌بار تماس با رئیس اتحادیه مواد گوشتی ارومیه نتیجه ای نداشت و این مقام مسئول گفت: متولی این موضوع من نیستم و باید برای پیگیری قیمت گوشت به بازرسی اصناف تماس گرفته شود.

در ادامه برای پیگیری این موضوع با بازرسی اصناف تماس گرفتیم که مسئول مربوطه در این سازمان نیز مدعی شد در حال حاضر اصناف هیچ دخالتی در رابطه با تعیین قیمت گوشت در بازار ندارد.

کرمعلی حق دوست ادامه داد: اتحادیه باید پاسخگوی قیمت گوشت باشد اما به دلیل اینکه در گذشته گزارشاتی از مواد گوشی و نحوه فروش آن‌ها نوشته شده بود هم اکنون اجازه مصاحبه ندارد.

رئیس بازرسی اتاق اصناف ارومیه ادامه داد: از سازمان صنعت، معدن و تجارت تذکرهایی بابت مصاحبه داده شده که روسای اتحادیه‌ها بدون هماهنگی اجازه مصاحبه ندارند.

حال باید مسئولین ذی ربط پاسخگوی پاسکاری خود باشند و اطلاعاتی در رابطه با قیمت گوشت ارائه دهند تا مردم از قیمت‌ها اطلاع پیدا کنند و گوشت را بیشتر از قیمت مصوب خریداری نکنند.

با این حال سوال اینجاست چرا بايد بعضي از مديران آن از دادن آمار و شرح عملكرد ناتوان باشند؟ بايد براي اين دسته از مديران چاره‌انديشي كرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید