20:51|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 08 مهر 1398 - 06:33
کد خبر: 13023
فرماندار خوی در گفت‌وگو با باریش:

افتتاح بیمارستان آیت‌الله خویی در انتظار حضور مسئولان کشوری

بیمارستان آیت‌الله خویی در انتظار حضور مسئولان کشوری برای افتتاح رسمی است که در صورت سفر معاون اول رئیس جمهور این مکان بهره‌برداری و مورد استفاده بیماران قرار می‌گیرد.
افتتاح بیمارستان آیت‌الله خویی در انتظار حضور مسئولان کشوری

محمد عابدی، فرماندار خوی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد آخرین وضعیت تکمیل بیمارستان آیت‌الله خویی اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان آیت‌الله خویی از نظر تکمیل احداث ساختمانی و همچنین از لحاظ  تجهیزات لازم و مورد نیاز آماده بهره‌برداری است.
وی افزود: محوطه بیمارستان آیت‌الله خویی بسیار گسترده و حدود 15 هکتار است و یکی از مشکلاتی که وجود دارد آماده سازی محوطه و دیوار کشی حیاط بیمارستان است که  نیازمنده بودجه کلان می‌باشد که در این راستا مسئولان استانی پیگیر دریافت اعتبار برای تکمیل دیوار کشی بیمارستان آیت‌الله خویی هستند. 
عابدی گفت: اما محوطه‌ی حیاط بیمارستان آیت‌الله خویی که مورد نیاز مردم و کادر بیمارستان است جدول و آسفالت کشی شده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.‌
فرماندار خوی تصریح کرد: بیمارستان آیت‌الله خویی در انتظار حضور مسئولان برای افتتاح رسمی است که در صورت سفر معاون اول رئیس جمهور این مکان بهره‌برداری و مورد استفاده بیماران قرار می‌گیرد.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید