21:22|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 04 مهر 1398 - 16:14
کد خبر: 13007
باریش گزارش می دهد:

محمدطاهر صمدیان رئیس هیأت تنیس آذربایجان غربی شد

مجمع عمومی انتخابات هیات تنیس آذربایجان‌غربی با حضور کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون تنیس خاکی جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
محمدطاهر صمدیان رئیس هیأت تنیس خاکی آذربایجان غربی شد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، مجمع عمومی انتخابات هیات تنیس آذربایجان‌غربی با حضور کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون تنیس خاکی جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه، کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون تنیس اظهار کرد: آذربایجان‌غربی ظرفیت‌های فراوانی در رشته ورزشی تنیس خاکی داشته و با توجه به اینکه این استان با سه کشور همسایه است، بنابراین می‌توان با ورزشکاران کشورهای ترکیه، آذربایجان و عراق مسابقات دو جانبه برگزار کرد.

در ادامه عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: باید در تنیس، فعالیت‌ها بیش از این باشد چون فعالیت‌های انجام گرفته راضی‌کننده نیست و با توجه به اینکه تنیس، رشته‌ای زیبا و مورد علاقه‌ بسیاری از کشورهای دنیا است، باید صدا و سیمای استان نیز نگاه ویژه‌ای نسبت به این رشته ورزشی داشته باشد.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان، همه امکانات را به صورت رایگان در اختیار هیات تنیس قرار داده است و باید هیات‌های شهرستانی نیز تشکیل شود چون علاقه‌مندان بسیاری در سطح شهرستان‌ها به تنیس خاکی علاقه‌مند هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ورزش تنیس استان در رده زیر 14 سوال از وضعیت مناسبی برخوردار است اظهار کرد: این در حالی است که در رده سنی 16 به بعد، جایگاه مناسبی نداشته و باید نخبه‌پور بود.

در پایان، با انتخاباتی که بین اعضاء صورت گرفت، محمدطاهر صمدیان از 15 رای ماخوذه با 14 رای به عنوان رئیس هیات تنیس خاکی انتخاب شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید