18:54|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 03 مهر 1398 - 07:38
کد خبر: 12995
مدیرعامل سازمان سیما منظر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

افتتاح بوستانهای در حال تکمیل ارومیه همزمان با هفته بسیج

مقرر شده بود سه پارک در هفته دفاع مقدس افتتاح شود اما به علت تکمیل نشدن، افتتاح آنها به هفته بسیج موکول شده است.
افتتاح بوستانهای در حال تکمیل ارومیه همزمان با هفته بسیج

علی شایگان، مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: برای آبیاری پارک‌ها و فضای سبز شهری از دو روش سنتی و نوین استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات همکاران سازمان سیما منظر این است که مردم به دلایل مختلف از جمله استراحت، تفریح و مطالعه روی چمن‌ها می‌نشینند که این کار درستی نیست و به چمن‌ها آسیب می‌رساند، خیس بودن فضای سبز امر طبیعی است انتظار داریم مردم نیز با ما همکاری کنند، در تمامی پارک‌ها نیمکت‌هایی تعبیه شده است که همشهریان می‌توانند از آنها استفاده کنند و این امر به شدت نیاز به فرهنگ ‌سازی دارد.

این مسئول اضافه کرد: همشهریان عزیز در صورت مشاهده مشکلی در پارک‌ها و فضای سبز می‌توانند با مراجعه به دفتر مدیریت پارک با مسئول مربوطه در میان بگذارند تا هر چه سریع‌تر جهت رفع مشکل اقدام شود.

شایگان خاطرنشان کرد: با توجه به گرمی هوا و سپری کردن ایام پیک گرما، برای سبز و مطلوب نگهداشتن کیفیت چمن‌ها نیاز است هر روز حداقل دوبار آبیاری صورت بگیرد که در اکثر اوقات با ساعات شلوغ پارک همزمان می‌شود،شیوه آبیاری در فصول سرما متفاوت است.

مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در پایان با اشاره به افتتاح پارک‌های جدید در هفته بسیج گفت: مقرر شده بود سه پارک در هفته دفاع مقدس افتتاح شود اما به علت تکمیل نشدن آنها به هفته بسیج موکول شد. پارک بسیج، فاز یک پارک سلامت در ادامه پارک گل‌ها نزدیک به 2/5 کیلومتر و پارک واقع در پل قویون در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید