15:40|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 03 مهر 1398 - 04:46
کد خبر: 12992
نماینده مردم اورمیه در مجلس در گفت‌و‌گو با باریش:

اجازه نمی‌دهیم آذربایجان غربی قربانی حرکت‌های انتخاباتی شود

اجازه نخواهیم داد آذربایجان‌غربی به هر بهانه‌ای قربانی حرکت‌های انتخاباتی شود و بدون شک بازهم در برابر این طرح می‌ایستیم.
اجازه نمی‌دهیم آذربایجان غربی قربانی حرکت‌های انتخاباتی شود

روح‌الله حضرت‌پور، نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌و‌گو با سرویس سیاسی باریش نیوز، دررابطه با از حد نصاب افتادن مجدد طرح تجزیه آذربایجان‌غربی گفت: بعد از آنکه این غیر تخصصی و اختلاف افکن بار نخست با پس گرفتن امضاء نمایندگان از حد نصاب افتاد و از صحن خارج شد، نماینده خوی مجددا با جمع آوری تعداد کمتری امضاء طرح را برای بررسی مجدد به مجلس داد.

وی افزود: این بار مجلس تصمیم گرفت که طرح در کمیسیون امنیت ملی بررسی شود که بنده هم به عنوان عضو این کمیسیون اعلام کرده بودم که قطعا در مقابل این طرح خواهم ایستاد.

حضرت پور خاطرنشان کرد: صبح امروز برای اینکه طرح اساسا در کمیسیون امنیت نیز مطرح نشود، مجددا با امضاء کنندگان صحبت کردم و حدود ۳۵ امضاء پس گرفته شد و طرح مجددا از دستور کمیسیون خارج شد.

نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: البته شنیده ام که نماینده خوی مجددا در حال جمع آوری امضاء هستند، ما باز هم در مقابل این طرح خواهیم ایستاد و اجازه نخواهیم داد استان قربانی حرکت‌های انتخاباتی شود.

وی ادامه داد: اگر ایشان با همین جدیت همه کارهای حوزه انتخابیشان را بررسی می‌کردند، قطعا امروز بیمارستان آیت الله خویی ۲۵ سال نمی‌خوابید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: این قبیل اقدامات موجب ایجاد اختلاف میان مردم استان می‌شود،بهتر است نماینده خوی پی‌گیر جذب سرمایه به شهر خود باشد، نه تجزیه آن، ما هم قطعا خواهان پیشرفت خوی هستیم و ایشان را یاری می‌کنیم،اما در مقابل تجزیه خواهیم ایستاد و این موضوع اساسا امکان پذیر نیست.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید