08:59|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 02 مهر 1398 - 09:25
کد خبر: 12984
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

پیش‌بینی افزایش دما در آذربایجان‌غربی

براساس نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی، در مناطق مرکزی و شمالی آذربایجان‌غربی تا پایان هفته روند افزایشی دما پیش‌بینی می‌شود .
پیش‌بینی افزایش دما در آذربایجان‌غربی

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته مناطق مرکزی و شمالی آذربایجان‌غربی جو آرام و پایداری داشت اما در مناطق جنوبی استان در ساعات بعد از ظهر وزش باد شدید گزارش شده است.
وی افزود: طبق بررسی نقشه‌های سازمان هواشناسی، سه‌شنبه 2 مهرماه و چهارشنبه 3 مهرماه  مناطق شمالی و مرکزی آذربایجان‌غربی آرام  و پدیده خاصی پیش‌بینی نشده است اما در مناطق جنوبی استان در ساعات بعد از ظهر وزش باد نسبتا شدید را تجربه می‌کند.
اشتاد ادامه داد: در مناطق مناطق مرکزی و شمالی آذربایجان‌غربی تا پایان هفته روند افزایشی دما وجود دارد به طور متوسط روزانه 2 درجه بر دما افزوده می‌شود در مناطق جنوبی استان تغییرات چندانی پیش‌بینی نمی‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در پایان به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان مهاباد با 30 درجه گرم‌ترین شهر استان، ارومیه  با 5 درجه سردترین و در گرم‌ترین ساعات 23 درجه گزارش شده است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید