19:11|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1398 - 12:09
کد خبر: 12976
یادداشت:

بوی ماه مهر با مدارس محروم

گروهی از بچه‌ها به واسطه توانمندی مالی والدین در به روز ترین مدارس و با پیشرفته‌ترین امکانات درس می‌خوانند حال آنکه گروهی دیگر حتی از نعمت داشتن کم‌ترین امکانات که مدرسه مناسب باشد محروم هستند.
بوی ماه مهر با مدارس محروم

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ماه مهر برای دانش آموزان حال و هوای خاصی دارد فرقی هم نمی‌کند دانش آموز ابتدایی باشد یا سال آخر تحصیلی خود را طی کند.
در فرهنگ این کشور مدرسه همواره خانه دوم دانش آموزان تعریف می‌شود اما چند سالی است که به نظر می‌رسد شکاف طبقاتی نظام آموزشی را هم درگیر خود کرده به طوری که گروهی از بچه‌ها به واسطه توانمندی مالی والدین در به روز ترین مدارس و با پیشرفته‌ترین امکانات درس می‌خوانند حال آنکه گروهی دیگر حتی از نعمت داشتن کم‌ترین امکانات که مدرسه مناسب باشد محروم هستند.
مدارس کانکسی رنج ماندگار بر پیشانی حوزه آموزش و پرورش استانی هستند که همواره در دفاع از ارزش‌های ملی و میهنی پیش‌قدم و استوار بوده است که سزاوار نیست فرزندان چنین مردمانی پس از این همه سال هنوز در مدارس کانکسی و گاها خشتی تحصیل کنند.
 مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفته است که بیش از 7 هزار کلاس درس هوشمند در آذربایجان‌غربی وجود دارد اما فراموش کردند که ذکر کنند این استان در حال حاضر 260مدرسه کانکسی دارد!

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید