18:16|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1398 - 10:17
کد خبر: 12972
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان:

رمز ماندگاری دفاع مقدس توسل به قدرت الهی است

توسل به قدرت الهی یکی از رمزهای ماندگاری دفاع مقدس و همچنین ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی است.
رمز ماندگاری دفاع مقدس توسل به قدرت الهی است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، آیت الله سید علی اکبر قریشی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در ارومیه در حال برگزاری است، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس با توسل به قدرت الهی به دست آمده و به همان دلیل شاهد ماندگاری آن هستیم

وی، افزود: براساس آیات الهی پیروزی نهایی با اسلام و مسلمانان است و نمی‌توان جز این را در زندگی اجتماعی جستجو کرد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، اشتباه صدام در حمله به ایران اسلامی را یادآور شد و گفت: امروز آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی اگر چنین اشتباهی را انجام دهند قطعا با مشت محکمی مواجه می‌شوند و به همین دلیل از چنین اقداماتی دور می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در میان مردم، یادآور شد: امروز برگزاری مراسماتی همانند رژه نیروهای مسلح و نیز یادواره‌های شهدا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نیز بزرگداشت مقام رزمندگان اسلامی است و باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.

دفاع مقدس جنگ ارزش‌ها بود

محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم معنویت و ارزش‌مداری را عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس دانست و گفت: با حفظ وحدت ملی می‌توانیم در برابر توطئه‌های استکبار پیروز باشیم.

وی افزود: بسیجیان ایران اسلامی در آن دوران با کمترین آموزش نظامی حماسه‌های بی نظیری را در صحنه‌های جنگ آفریدند.

شهریاری، معنویت را اصلی‌ترین محور پیروزی‌ها در جنگ دانست و عنوان کرد: راز و نیازهای رزمندگان گوشه‌ای از این معنویت‌ها بود. همین انگیزه معنوی و دینی اصلی‌ترین عامل سرافزاری ما در دوران دفاع مقدس بود.

وی، با اشاره به اینکه ما توانایی حمله داشتیم اما ارزش‌های اسلامی را رعایت کردیم و از این اقدام جلوگیری کردیم، خاطرنشان کرد: جنگ‌های جهانی را شاهد هستیم که بدون هیچ ارزشی انجام شدند و دنیا را به نابودی کشاندند اما جنگ ما جنگ ارزش‌ها بود و مردم توانستند در برابر دشمنان ایستاده و پیروز شوند.

استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: امروز در شرایط دفاع مقدس قرار داریم و شدیدترین تحریم‌ها به عنوان عملیات تروریستی علیه کشورمان انجام می‌شود. بسیاری از موارد توسط استکبار تحمیل شده که با حضور رهبری هوشمندانه و ایستادگی مردم شاهد پیروزی خواهیم بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید