09:01|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1398 - 09:22
کد خبر: 12963
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌و‌گو باریش عنوان کرد:

ضرورت اهتمام برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهری

اعضای شورای شهر باید بر اتمام طرح‌های نیمه تمام در سطح شهر توجه جدی داشته باشند.
ضرورت اهتمام برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهری

محمدرضا علیزاده امامزاده، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با تشکر از تلاش ها و خدمات اعضای هیات رییسه شورا در سال گذشته اظهار کرد: اعضای جدید هیأت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه در سال سوم دوره پنجم انتخاب شدند.

وی ادامه داد: نایب رئیس (حسین بخشایشی)، دبیر اول (مرتضی پیری)، دبیر دوم (زلفعلی ابراهیمی) و سخنگوی شورا (حسین پناهی) است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به کارنامه‌ای درخشان افزود: در گروه اعضای با سابقه و با اشراف کامل بر موضوعات و مسائل در حوزه مدیریت شهری و برخوردار از کارنامه ای درخشان و قابل تقدیر هستند.

علیزاده امامزاده خاطر نشان کرد: در طول سال سوم دوره پنجم با توکل به خداوند متعال و با حفظ اتحاد و انسجام و یکپارچگی بین همه اعضای محترم شورا از عهده حل مسائل جاری در شهر ارومیه برمی‌آییم.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در رابطه با ارزیابی مصوبات ادارات گذشته و بازبینی آن‌ها تاکیید کرد: اتمام طرح‌های نیمه تمام در سطح شهر بسیار ضروری است و باید برقراری هماهنگی بین موضوعات مختلف از جمله خدمات، عمران، شهرسازی و توسعه فرهنگی شهر توجه کنیم، و گام‌های لازم در شان شهروندان ارومیه را برداریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید