21:27|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1398 - 22:23
کد خبر: 12959
در اولین‌ روز رقابت بین المللی جام وحدت و دوستی:

کاراته‌کاهای ایرانی دارنده بیشترین مدال در بخش نوجوانان شدند

اولین روز رقابت‌های بين المللی جام وحدت و دوستی کاراته در اروميه در بخش نوجوانان برگزار شد كه در اين بخش كاراته كاهای ايرانی بیشترین مدال‌ها را در بخش‌های انفرادی كاتا و كوميته به خود اختصاص دادند.
کاراته‌کاهای ایرانی دارندگان بیشترین مدال در بخش نوجوانان

جواد سلیمی، رئیس هيات كاراته آذربايجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز، گفت: در بخش كاتای انفرادی سینا احمدیان از ایران، یوسف سلمان از عراق، متین محمدی یکتا از ایران و امین نامازو از جمهوری آذربایجان به ترتیب مقام های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
 
وی در رابطه با مقام آوران وزن منفی ۴۷ کیلوگرم در بخش کومیته خاطر نشان کرد: در بخش كوميته حسن نیازی، امیرحسین بدیعی، محمد محمدلو و سید امیر حسینی همگی از ایران توانستند مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.

رئیس هيات كاراته آذربايجان‌غربی افزود: در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم رامیل بخشلیو از جمهوری آذربایجان، مهر غزاریان از ارمنستان، بهامین پیشه‌گر و علی رنجبر از ایران نیز مقام‌آوران این بخش بودند.

سلیمی ادامه داد: در وزن منفي 57 كيلوگرم نيز فاتیح کورت انس از ترکیه مقام اول، آبلایخان چشورسو از قزاقستان مقام دوم، پویا علی‌مردانی از ایران و روسلان غفارلی از جمهوری آذربایجان به ترتیب مقام‌های سوم و سوم مشترک را کسب کردند.

 وی با اشاره به مدال آوران وزن منفی ۶۳ کیلوگرم اظهار کرد: فاریک یورو عمور از ترکیه، آذر تاپدیقلی از جمهوری آذربایجان، مهدی شیرزاد از ایران، آیدوس موخات از قزاقستان توانستند مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کنند.

سلیمی افزود: همچنين در وزن منفی 70 كيلوگرم امیر محمد کاظمی و پوریا فالودی هر دو از ایران و امیت ارجان از ترکیه و تیقران هامبردزویان از ارمنستان به ترتیب موفق به کسب مدال شدند.
وی افزود: در وزن مثبت ۷۰ نیز کامیل عثمانو از قزاقستان،  فورکان گنچ کادیر از ترکیه، مبین پورحیدر و محمد طاها مسلمی وراکی هر دو از ایران به ترتیب مقام آوردند.

رئیس هيات كاراته آذربايجان‌غربی گفت: نفرات اول تا سوم به ترتیب هر کدام ۲۰۰، ۱۰۰ و نفرات سوم و چهارم ۵۰ یورو دریافت می‌کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید