16:07|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1398 - 11:08
کد خبر: 12891
معاون مهندسی و توسعه شركت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

فاضلاب خیابان حافظ در انتظار صدور مجوز

عدم صدور مجوز از سوی راهنمایی و رانندگی دلیل اصلی نداشتن فاضلاب خیابان حافظ و کوچه شهریار است.
فاضلاب خیابان حافظ در انتظار صدور مجوز

مقداد اسکندرپور، معاون مهندسی و توسعه شركت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با عدم حضور مشترکین در زمان ثبت ارقام کنتور اظهار کرد: زمانی که مشترکین در منازل خود حضور ندارند و اقدام به ثبت ارقام کنتور خود به صورت تلفنی می‌کنند با شماره تلفن ذکر شده تماس بگیرند.

وی ادامه داد: مشترکین فقط با شماره ۱۲۲،مرکز ارتباطات مردمی تماس حاصل فرمایند و تماس با شماره‌های دیگر خودداری کنند.

معاون مهندسی و توسعه شركت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی افزود: همچنین مشترکین در نظر داشته باشند شماره تلفن ذکر شده فقط برای اعلام ارقام کنتور نیست و برای پاسخگویی به تمامی مشکلات مانند، خرابی، قطعی، ترکیدگی و یا هر مشکل دیگری با این شماره تماس بگیرند.

اسکندرپور در رابطه با اینکه چند درصد از ارومیه دارای فاضلاب هستند گفت: در حال حاضر ۷۲/۵ درصد از ارومیه دارای فاضلاب هستند و دیگر نقاط به دلیل وجود برخی مشکلات تا کنون از نعمت فاضلاب بهره‌مند نشدند.

وی با اشاره به پاسخ پیام‌های مردمی در جهت بی‌بهره ماند بخشی از خیابان حافض از فاضلاب عنوان کرد: خیابان حافظ، کوچه شهریار یا همان شهید جواد ذبیحی به دلیل عدم صدور مجوزهای راهنمایی و رانندگی تا کنون از این نعمت برخوردار نشدند.

معاون مهندسی و توسعه شركت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی در رابطه اینکه فقط یک قسمت در وسط کوچه شهریار فاضلاب ندارد افزود: در صورت صدور مجوز از سوی مجوزهای راهنمایی و رانندگی اقدامات لازم جهت فاضلاب انجام می‌شود اما متاسفانه این مجوزها صادر نمی‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید