03:22|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1398 - 09:54
کد خبر: 12887
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

تداوم ناپایداری هوا در آذربایجان‌غربی

بررسی آخرین نقشه‌های پیبش‌یابی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی نشان می‌دهد در نواحی شمالی آذربایجان‌غربی در ساعات بعد از ظهر رگبار‌های پراکنده و بارش‌های خفیف و برای اواخر هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.
تداوم ناپایداری هوا در آذربایجان‌غربی

اسماعیل سیمایی، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: در طی 24 ساعت گذشته گزارشی از بارش باران دریافت نشده است و هم اکنون افزایش ابر در سطح آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: نواحی شمالی آذربایجان‌غربی در ساعات بعد از ظهر شاهد رگبار‌های پراکنده است و در نواحی مرکزی نیز بارش‌های خفیف و پراکنده برای اواخر هفته جاری دور از انتظار نیست.
سیمایی گفت: ناپایداری هوا همچنان در آذربایجان‌غربی وجود دارد در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش‌های رگباری در مناطق مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.   
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در پایان به وضعیت دمایی آب و هوای نیز اشاره و تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان‌ بوکان با 27 درجه گرم‌ترین شهر استان، چالدران و تکاب با 9 درجه خنک‌ترین شهر استان و همچنین دمای هوای ارومیه نیز 23 و 15 درجه در نوسان گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید