20:21|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1398 - 04:49
کد خبر: 12830
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

وجود 30 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در محورهای روستایی استان

در راستای تسهیل استفاده از فرآورده‌های نفتی در حال حاضر 30 باب جایگاه عرضه بنزین و فرآورده‌های نفتی در محورهای روستایی آذربایجان غربی فعال است.
وجود 30 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در محورهای روستایی استان

احمد مجرد، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: در مرکز و شهرهای شمال آذربایجان‌غربی 126 باب جایگاه سوخت اعم از سوخت مایه و CNG وجود دارد که از این تعداد 36 باب تک منظوره CNG است.
وی افزود: در حال حاضر 2 باب جایگاه CNG در سطح منطقه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال احداث است و همچنین 4 باب نیز جایگاه تک منظوره سوخت مایه و 3 باب جایگاه دو منظوره  که در مجموع 9 باب جایگاه سوخت می‌شود در حال احداث است.
مجرد گفت: براساس معیار و استانداردهایی که موجود است در شهر ارومیه تعداد جایگاه‌های سوخت در کل کشور پیشتاز است و از نظر جمعیت خودرویی و مساحت شهری در ارائه سوخت CNG و مایع رتبه اول در کشور را دارا هستیم.
این مسئول ادامه داد: در راستای تسهیل در استفاده ساکنان روستایی از جایگاه‌های سوخت، 30 باب فروشندگی محور روستایی در سطح منطقه وجود دارد که این در سطح کشور فقط در استان آذربایجان‌غربی موجود است.
وی افزود: جایگاه فروشندگی محور در بین چند روستا تأسیس شده که امکان عرضه 3 فرآورده اعم از بنزین، نفت سفید و نفت گاز در آن جایگاه وجود دارد که روستاییان برای تأمین سوخت خودروی خود، مسیر چند کیلومتری به شهر را طی نکنند و بتوانند به راحتی سوخت خودرو خود را از جایگاه‌های فروشندگی محور روستایی تأمین کنند.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه جایگاه‌های فروشندگی محور روستایی مجهز به سیستم کارت خوان و سامانه هوشمند متصل هستند اضافه کرد: این میزان سوخت در منطقه ارومیه از طریق 309 نفت کش از سطح کشور تأمین و به جایگاه‌های سوخت عرضه می‌شود.    

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید