16:41|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 10 شهریور 1398 - 05:04
کد خبر: 12819
شهردار ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

معرفی ارومیه شهر بین الملل از اهداف طرح 2020 است

هم اکنون مسئله‌ای که پیگیر آن هستیم بحث رسانه‌ای کردن طرح ارومیه 2020 است که از مهرماه آغاز می‌شود تا با رسانه‌ای کردن این طرح پتانسیل و زیبایی‌های شهر ارومیه را به تصویر بکشیم.
معرفی ارومیه شهر بین الملل از اهداف طرح 2020 است

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد آخرین وضعیت طرح‌های ارومیه 2020 اظهار کرد: بخشی از طرح‌های ارومیه 2020 از جمله ساماندهی ورودی‌های شهر ارومیه، احداث پارک، پیاده روسازی و گلکاری همچنین برخی از کارهای فرهنگی در راستای ارومیه 2020 انجام شده است و برخی دیگر نیز در حال اجرا می‌باشد.
وی افزود: در حال حاضر مسئله‌ای که پیگیر آن هستیم بحث رسانه‌ای کردن طرح ارومیه 2020 است که از مهرماه آغاز می‌شود تا با رسانه‌ای کردن این طرح پتانسیل و زیبایی‌های شهر ارومیه را به تصویر بکشیم.
حضرت پور عنوان کرد: اولین هدف اصلی در اجرای طرح ارومیه 2020 این است که شهر ارومیه را به عنوان مرکز شهر بین الملل معرفی کنیم و این طرح فرصت بسیار مناسبی برای معرفی شهر ارومیه است.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در شهر ارومیه فرصت بسیار مناسبی را در این شهر ایجاد کرد و برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره ایران زمین که در راستای طرح ارومیه 2020 بوده  و همچنین جشنواره‌های مختلفی که تا پایان سال جاری برگزار می‌شود تلاش شده تا ارومیه را به عنوان مقصد گردشگری بین المللی معرفی کنیم که هم اکنون نیز توانستیم  به این هدف نزدیک شویم.
این مسئول گفت: بخش عمده هتل‌های شهر ارومیه میزبان و پذیرای مسافران داخلی و خارجی هستند که در تلاش برای ارتقای آن هستیم.
شهردار ارومیه عنوان کرد: مطالعات طرح تراموا در شهر ارومیه در حال انجام است که قرار بود در هفته دولت کلنگ زنی شود اما به دلیل عدم ارائه نقشه اجرایی از سوی مشاور طرح، این امر به تعویق افتاد و به محض ارائه نقشه اجرایی کلنگ زنی می‌شود همچنین شهربازی مدرن ارومیه نیز به اتمام رسیده و مقرر شده است که تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری برسد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید