13:00|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1398 - 04:33
کد خبر: 12770
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش خبر داد:

هزینه بیش از 107 میلیاردریال اعتبار برای طرح‌های روستایی هفته دولت

در هفته دولت سال جاری برای افتتاح از طرح‌های آبرسانی در حوزه آب و فاضلاب روستایی بیش از 107 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
هزینه بیش از 107 میلیاردریال اعتبار برای طرح‌های روستایی هفته دولت

علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: از امروز همزمان با آغاز هفته دولت در مناطق مختلف روستایی استان تعداد 49 طرح و پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها 107 میلیارد و 465 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در شهرهای مختلف از جمله ارومیه، مهاباد، ماکو، میاندوآب، بوکان، خوی، شوط و چالدران در قالب 25 پروژه آبرسانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، 10 هزار و 396 خانوار روستایی با 40 هزار و 329 نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

رضوی در ادامه  از آغاز عملیات اجرایی دو طرح مهم مجتمع‌های 165 روستایی بوکان و 16 روستایی چالدران همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: عملیات اجرایی طرح‌های تامین آب آشامیدنی مجتمع تپی و حصار در شهرستان بوکان، تامین آب آشامیدنی روستای ملحم  و کنگرلو شهرستان سلماس و طرح تامین آب آشامیدنی روستای عبداله کرده مهاباد نیز همزمان با هفته دولت آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی در پایان با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر 2هزار و 565 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکت بنیاد علوی پیش بینی شده است، افزود: با اتمام عملیات اجرایی و بهره‌برداری از این طرح‌ها، 19 هزار و 139 خانوار روستایی با 82 هزار و 815 نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخواردار می‌شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید