21:42|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1398 - 08:59
کد خبر: 12741
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

بنزین سوپر در جایگاه‌های محدود عرضه می‌شود

جایگاه‌های محدودی در سطح شهر ارومیه در حال حاضر امکان عرضه بنزین سوپر را دارند.
بنزین سوپر در جایگاه‌های محدود عرضه می‌شود

احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: در حال حاضر بنزین سوپر و یورو 4 در تعداد کمی از شهرها و جایگاه های سوخت عرضه می‌شود و کمبود بنزین سوپر مختص استان و یا شهر ارومیه نیست.

وی با تاکید بر اینکه عرضه محدود بنزین سوپر موضوع کشوری است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 2 و یا سه مورد از جایگاه‌های سوخت بنزین سوپر عرضه می‌شود که جایگاه زارعی در خروجی ارومیه به سمت تبریز و جایگاه سوخت واقع در فلکه سعدی  از جمله محل های عرضه این نوع بنزین هستند.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر بنزین به اندازه نیاز استان در تمامی جایگاه‌های سوخت موجود است و مشکلی برای تامین سوخت بنزین مورد نیاز وجود ندارد اما بنرزین سوپر تنها در جایگاه‌های خاص عرضه می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در پایان یادآور شد: کسانی که خودرو را از طریق معاملات بنگاهی خریداری کردند، کارت سوخت دارند ولی رمز آن را نمی‌دانند، می‌توانند با برای بازیابی رمز به نواحی شرکت ملی پخش نفت در شهرستانها و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی واقع در ارومیه_خیابان امینی روبروی شرکت غله استان مراجعه کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید