19:55|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1398 - 05:44
کد خبر: 12649
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش خبرداد:

23 مرداد ماه؛ آخرین مهلت بخش درمان برای ثبت مشخصات کارتخوان‌های بانکی

صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی تا 23 مرداد ماه مهلت دارند از طریق درگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی، در نظام سامانه فروش و استفاده از کارتخوان بانکی ثبت نام کنند.
23 مرداد ماه؛ آخرین مهلت بخش درمان برای ثبت مشخصات کارتخوان‌های بانکی

حسن کوماسی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز اظهار کرد: کلیه صاحبان حرف و مشاغل خدمات درمانی به موجب بند (ی) تبصره (6) قانون بودجه سال 1398 از ابتدای فروردین ماه سال جاری مکلف به نصب، راه‌اندازی و استفاده از پایانه فروشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه برای ثبت مشخصات پایانه فروشگاهی یا کارتخوان نیازی به حضور مؤدی در ادارات امور مالیاتی نیست، افزود: مؤدیان فوق الذکر برای ثبت اطلاعات کارتخوان‌های خود و ثبت درخواست تخصیص شماره شناسه پایانه فروشگاهی شان فقط از طریق درگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی به نشانی  www.tax.gov.ir اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در اولین ماه پس از اینکه شناسه پایانه فروشگاهی یا کارتخوان بانکی خود را از طریق پیامک دریافت کردند، می توانند نسبت به بهره برداری از آن نیز اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: برای ثبت نام در سامانه ثبت مشخصات صندوق فروش، مؤدی باید  ثبت نام کد اقتصادی خود را تکمیل کرده و در وضعیت 45 قرار گرفته باشد گفت: مشمولین فوق الذکر برای رفع ابهام و اشکالات خود با مرکز پاسخگویی 1526 تماس بگیرند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید