16:50|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1398 - 07:54
کد خبر: 12597
شهردار منطقه 4 ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

اختصاص 15 میلیارد تومان برای آسفالت معابر منطقه 4 ارومیه

در سال جاری برای بهسازی و ترمیم آسفالت کوچه‌ها و معابر منطقه چهار ارومیه قرارداری به مبلغ 15 میلیارد تومان بسته شده است.
اختصاص 15 میلیارد تومان برای آسفالت معابر منطقه 4 ارومیه

فرخ عبدی، شهردار منطقه چهار ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: در سال جاری آسفالت کردن خیابانها و معابر ارومیه جزو اولویت های اصلی خدمات شهری شهرداری قرار گرفته است و در همین راستا قراردادهای اجرای عملیات بهسازی و ترمیم آسفالت با پیمانکار بسته شده است.

وی با اشاره به اینکه برخورداری از آسفالت با کیفیت بهتر مطالبه به حق شهروندان است، خاطرنشان کرد: ماه‌های ابتدایی امسال عملیات آسفالت‌ریزی معابر به دلیل بارش‌های باران به تعویق افتاد.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر آسفالت در کوچه‌ها و معابر اصلی شروع شده و قسمتی از خیابان های عطایی، رسالت، صمدزاده و دیگاله با همکاری دو پیمانکار شروع شده و در حال انجام است.

عبدی در ادامه به ضرورت انتقال آبهای سطحی در منطقه چهار شهر ارومیه اشاره کرد و یادآور شد:  کانال آب در خیابان کاشانی به طرف چهار راه دانشکده برای تسریع در انتقال آبهای سطحی نیاز به ترمیم کانال دارد و از طرف دیگر در خیابان خیام جنوبی مقابل مسجد فاطمیه هنگام بارش باران مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند که مطالعات اصلاح آن انجام شده تا کانال خیام جنوبی به کانال انتقال آب خیابان نصرت پشت ورزشگاه تختی متصل شود.

شهردار منطقه چهار ارومیه همچنین به مشکلات مردم در منطقه کمال آباد اشاره کرد که تلاش داریم رفع کنیم، ادامه داد: متاسفانه کانال‌های قدیمی به دلیل عدم نگهداری درست دچار آسیب و تخریب شده که در برخی از مواقع آبهای سطحی در باغات مردم جمع می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید