09:50|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1398 - 06:18
کد خبر: 12586
دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور:

زمینه‌های ورود سرمایه‌گذار به تحقق شهر هوشمند فراهم شود

می‌توان با ایجاد بسترهای قانونی راه برای سرمایه‌گذار هموار کرد تا در سایه آن شاهد رونق اقتصادی در شهر باشیم و در این راستا باید زمینه‌های ورود سرمایه‌گذار به تحقق شهر هوشمند فراهم شود.
زمینه‌های ورود سرمایه‌گذار به تحقق شهر هوشمند فراهم شود

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، کمال مرادی، دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور امروز در دومین روز از شانزدهمین نشست مدیران سرمایه‌گذاری کلانشهرهای کشور اظهار کرد: اتخاذ راهکارهای قانونی با تکیه بر تبادل نظر و کارشناسی مسائل راه را برای جذب سرمایه گذار در راستای توسعه اهداف شهری هموارتر می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت ایجادبسترهای اعتماد برای جذب سرمایه گذار در بحث اجرای پروزه های شهری، خاطرنشان کرد: باید با اتخاذ راهکارهایی در این شرایط بحران مسیر را برای جذب سرمایه گذار تسهیل کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: کمیسیون در مدتی که فعالیت کرده برنامه‌های موفقی را اجرا کرده و اگر این جلسات با تبادل نظر و کارشناسی مسایل به جلو برود می توان راه را برای سرمایه گذاری هموار کرد.

 دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور معتقد است که باید زمینه‌های ورود سرمایه‌گذار به تحقق شهر هوشمند که در مجمع کلانشهرهای کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است فراهم شود و تلاش داریم سرمایه‌گذاران مختلف برای کلانشهرها معرفی کنیم و اینکه شهرها می‌توانند از بسترهای سرمایه‌گذاری که در شهر دیگر است بهره ببرند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید