21:18|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 03 مرداد 1398 - 10:06
کد خبر: 12515
باریش گزارش می‌دهد:

مسافران کلافه از تأخیرهای ناتمام

تأخیر در پروازهای فرودگاه بین‌المللی ارومیه همچنان دارد و این امر باعث بلاتکلیفی و نارضایتی مسافران از خدمات فرودگاه ارومیه را در پی داشته است.
مسافران کلافه از تأخیرهای ناتمام

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، در چند هفته گذشته تأخیر و ناهماهنگی در پروازهای فرودگاه ارومیه افزایش پیدا کرده و این امر باعث نارضایتی مسافران شده است.
بلاتکلیفی و نبود محل مناسبی برای استراحت و رفع خستگی همچنین ایجاد نظم در پروازهای فرودگاه ارومیه از مطالبات اصلی مسافران است که پایگاه خبری تحلیلی باریش نیوز در این راستا پیام‌های زیادی از سوی مخاطبان خود در چند روز گذشته دریافت کرده است.
سرگردانی چندساعته مسافران ارومیه به استانبول
آرش یکی از مسافران فرودگاه ارومیه در ارسال پیامی به باریش نیوز گفت: در گرمای هوای تابستان سرگردانی مسافران در فرودگاه ارومیه به دلیل تأخیر پرواز ارومیه به استانبول باعث شد حال یکی از مسافران به هم بخورد و درچار ضعف و ناراحتی شود.
وی افزود: این پرواز 130 نفر ظرفیت داشت که فقط 70 نفر بلیط تهیه کرده بودند از مسئولان مربوط درخواست می‌کنیم تا امکانات بیشتری را در فرودگاه ارومیه در اختیار مردم قرار دهند و پرواز‌های موجود در این فرودگاه را مدیریت کنند تا مشکلی در مسافرت‌های هوایی به وجود نیاید.


مسئولان تأخیر پروازهای فرودگاه ارومیه را مدیریت کنند
یکی از شهروندان ارومیه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار باریش نیوز اظهار کرد: برای ساعت 9/30 دقیقه بلیت هواپیما  ارومیه به تهران تهیه کرده بودیم که یک ساعت قبل از پرواز از فرودگاه تماس گرفتند و گفتند که پرواز تأخیر دارد.
وی افزود: کارشناسان فرودگاه ارومیه اطلاع دادند که ساعت 12 بامداد پرواز انجام می‌شود  اما بعد از گذشت چند ساعت ساعت 3/40 دقیقه بامداد پرواز بالاخره به سمت تهران حرکت کرد.
این شهروند در ادامه گفت: مسئولان باید علت تأخیر بیش از حد پروازها را پاسخگو باشند تأخیر 5 ساعته در پرواز یک ساعته به تهران ضعف بزرگی در فرودگاه ارومیه به حساب می‌آید.  
کمبود امکانات رفاهی در فرودگاه ارومیه
نادر در ارسال پیامی به پایگاه خبری باریش نیوز ضمن نارضایتی از نبود امکانات مناسب در فرودگاه ارومیه گفت: فرودگاه بین المللی ارومیه خدمات مناسبی برای مسافران ارائه نمی‌دهد.
وی ادامه داد: تأخیر پرواز در این فرودگاه مسافران را کلافه می‌کند و در این مواقع مکان مناسبی برای استراحت مسافران در این فرودگاه وجود ندارد.
این شهروند ارومیه‌ای افزود: از مسئولان درخواست می‌کنیم که به خدمات فرودگاه ارومیه توجه ویژه‌ای داشته باشند تا مردم با خیال آسوده و در رفاه از امکانات این فرودگاه استفاده کنند.
وعده مدیرکل جدید فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در تسریع خدمات رسانی در فرودگاه‌ها
محمدعلی نائل قرا ملکی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی، با تأکید برانجام فعالیت‌های اداری در چهار چوب قانونی و رعایت سلسه مراتب اداری، خواستار ارائه گزارش عملکرد از سوی مسئولان و دبیران کمیته‌های اداره کل شد.
وی با اشاره به نزدیک بدون پروازهای حج تمتع  و اهمیت این موضوع  گفت: اولویت  نخست ما انجام هر چه بهتر پروازهای حج تمتع و ارائه خدمات مناسب به زائران خانه خدا است. 
وی در ادامه سخنان خود ترمینال فرودگاه را ویترین فرودگاه عنوان کرد و افزود: پرسنل مدیریت ترمینال و اطلاعات پرواز نخستین کسانی هستند که با مسافر و ارباب رجوع بطور مستقیم مراوده دارند  وبایستی  بر حسن اجرای وظابف آن مجموعه نیز توجه و نظارت بیشتری شود.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی عنوان کرد: باید با  اتخاذ تصمیمات درست ، تسریع در کارها و مدیریت و هدایت اصولی، دقت در موضوعات اداری، سرلوحه قرار دادن  انصاف در کارهای خود،حفظ انسجام اداری  و با برنامه ریزی منسجم همراه باشیم تا بتوانیم به سطح بالایی از خدمات رسانی در مجموعه  فرودگاه‌های آذربایجان غربی دست یابیم.
انتظار می رود با وعده و تدابیر اصولی مدیران فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در راستای تسهیل و ارائه خدمات مناسب همچنین احترام به مطالبات مردم در این فرودگاه اقدامات اساسی صورت گیرد تا مردم بتوانند از خدمات ارائه شده در فرودگاه بین المللی ارومیه به نحوه احسن استفاده کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید