03:05|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 16 تیر 1398 - 13:14
کد خبر: 12358
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

آب شرب روستاهای شهرستان شوط تأمین شد

مشکل تامین آب شرب روستاهای قره‌آغاج و قیاس شهرستان شوط رفع شد.
آب شرب روستاهای شهرستان شوط تأمین شد

علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: با توجه به کاهش آبدهی چاه‌های تامین آب شرب در روستاهای قره آغاج و قیاس شهرستان شوط و واگذاری 12 ساعت از آب منشا تامین کننده به کشاورزان، نیاز آب شرب این دو روستا در فصل تابستان با کمبود و قطعی مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین آب شرب سالم و بهداشتی خط قرمز شرکت آب و فاضلاب روستایی است، خاطرنشان کرد: برای تامین آب شرب مورد نیاز  در دو روستای شوط، تانکرهای آبرسانی از شهرستان‌های ماکو، خوی و تکاب به منطقه اعزام و آبرسانی سیار صورت گرفت.

رضوی در ادامه یادآور شد: روزانه به‌طور متوسط  100 مترمکعب آب به مخزن قره‌آغاج و 30 مترمکعب به مخزن روستای قیاس آبرسانی انجام می‌شود.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با اشاره اشاره به خشکسالی‌های اخیر و کمبود منابع تامین آب شرب، بر لزوم مدیریت مصرف آب و توجه به مقوله‌های مرتبط با عرضه و تقاضای آب تاکید و خاطرنشان کرد: درصورت رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در آب توسط مشترکین، آب شرب مورد نیاز روستاها بدون هیچ‌گونه مشکلی تامین می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید