14:29|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 10 تیر 1398 - 09:35
کد خبر: 12296
یادداشت:

تالار مرکزی ارومیه و وعده‌هایی که سرانجام ندارد

تالار مرکزی ارومیه یکی از پروژهای بزرگ در کلانشهر ارومیه است که بعد از گذشت بیش از 10 سال از آغاز احداث آن، همچنان با وعده‌های پوچ همراه بوده و افتتاح آن به سرانجام نرسیده است.
تالار مرکزی ارومیه و وعده‌هایی که سرانجام ندارد

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، فعالیت‌های فرهنگی و هنرهای نمایشی نقش مهمی در آموزش‌های فرهنگی دارد و حمایت‌های مورد نظر در این زمینه به ایجاد فرهنگ‌سازی در سطح جامعه کمک می‌کند. توجه به فعالیت‌های هنری، ارتقاء سطح کیفی آن، و ارائه کارهای شاخص هنری می‌تواند تأثیرات مثبتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد. از این رو ایجاد فضاهای مناسب برای فعالیت جوانان و نوجوانان در رشته‌های مختلف سنی نیز از مطالبه‌های قشر جوان است و نبود این امکانات جوانان علاقمند را نسبت به رشته‌های مورد علاقه دل زده و بی‌میل می‌کند. در شهر ارومیه جوانان زیادی به فعالیت در رشته‌های هنری علاقمند هستند اما از نبود امکانات مورد نیاز در این زمینه رنج می‌برند. در چند سال اخیر مسئولان کلانشهر ارومیه در راستای برطرف کردن کاستی‌های موجود در بخش فعالیت‌های فرهنگی و هنری اقدام به احداث تالار بزرگ مرکزی کردند تا بتوانند با ایجاد مکان مناسب فعالیت‌های هنری و برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر ارومیه را ارتقاء دهند.
احداث تالار مرکزی ارومیه یکی از پروژه‌های مهم فرهنگی در این شهر است که در راستای توسعه و رشد برنامه‌های فرهنگی و نمایشی برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است. به گفته مسئولان بهره‌برداری از تالار مرکزی ارومیه تا حد زیادی نیاز برنامه‌های فرهنگی و اجرای هنرهای نمایشی در شهر را برطرف کرده و ارتقاء می‌بخشد و کمک شایانی به فعالیت علاقمندان در رشته‌های هنری دارد. اما بعد از گذشت بیش از 10 سال از آغاز احداث این پروژه و وعده‌های مسئولان برای افتتاح این مکان در حال حاضر بهره برداری از تالار مرکزی ارومیه به سرانجام نرسیده است. این اولین پروژه در آذربایجان‌غربی نیست که بعد از گذشت سال‌ها از آغاز احداث آن همچنان در انتظار افتتاح مانده است.
سال گذشته مسئولان متولی افتتاح تالار مرکزی ارومیه را در سال 98 وعده دادند اما در حال حاضر بعد از گذشته سه ماه از آغاز سال جاری وعده‌های پوچ مسئولان مربوطه همچنان بدون نتیجه مانده است. خبرنگار باریش نیوز در طی چند روز اخیر برای اطلاع بیشتر از آخرین وضعیت تالار مرکزی ارومیه با مسئولان تماس گرفت اما متولیان این امر پاسخگو نبودند و پیگیری گزارش همچنان ادامه دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید