10:45|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 تیر 1398 - 10:33
کد خبر: 12237
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان در گفت‌و‌گو با باریش:

پاسخ سخت در انتظار متجاوزان/سران استکبار دچار سردرگمی سیاسی شدند

اقتدار و قدرت نظام اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی باعث سردرگمی سیاسی سران استکبار در عرصه بین‌المللی شده است.
پاسخ سخت در انتظار متجاوزان/سران استکبار دچار سردرگمی سیاسی شدند

حجت‌الاسلام عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با سرویس سیاسی باریش نیوز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رفتارهای ضد و نقیض آمریکا در جامعه بین المللی اظهار کرد: اقتدار نظامی و سیاسی ایران اسلامی سران استکبار را دچار سردرگمی کرده است.
وی رفتارهای نامتعارف و ضد و نقیض آمریکا در برابر ایران اسلامی را نشانه ضعف سران این کشور در مقابل ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست و افزود: نمونه رفتارهای نامتعارف را می توانیم به روشنی در اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان مشاهده کرد که علیرغم تشدید تحریم ها از سوی دیگر همزمان خواهان مذاکره و گفت و گو با جمهوری اسلامی ایران هستند.
حجت الاسلام ‌دیرباز تصریح کرد: این رفتارهای متناقض از سیاست آمریکا نشان دهنده بی برنامگی و عدم تعادل فکری و نداشتن یک دیپلماسی روشن و معقول از سوی سران آمریکا است.
این مسئول خاطر نشان کرد: واژگونی پهباد جاسوسی آمریکا در عرصه دیپلماتیک و نظامی که برای دفاع از تمامیت ارضی آب و خاک سرزمین عزیزمان است، بیانگر اقتدار مشخص و بالای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان در پایان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام‌ در مقابل هرگونه تهاجم و نظر سوء به پهنه آب و خاک مرزهای سرزمینمان به شدت برخورد خواهد کرد و این باعث افتخار نظام است که این چنین توانمند و مقتدرانه برای دفاع از تمامیت ارضی خود عمل می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید